Tuesday, August 07, 2007

21 perkara...

'21 Things i Want In a Lover'-Pjoe tagged me this.
so, aku kena jawab... heheh sambil berfikir..

* Hormat saya, ibu bapa saya, keluarga & kawan² saya.
* My lover have to be.... penyayang. He loves me because of me. The real me. Bukan
sebab² lain.
* Kalau boleh... dia berambut panjang... ;)
* Dia juga harus tahu tentang muzik. harus tahu... walaupun dia tak tahu bermain
gitar or apa², dia harus ambil tahu tentang muzik. (kalau ada studio pun bagus
juga ;))
* Dia juga harus ambil tahu tentang filem.
* Saya prefer kalau dia adalah sumber saya untuk pengetahuan tentang filem & muzik.
* Tidak perlu bercakap banyak. Tapi tidaklah pendiam sangat. Cuma..dia tahu apabila
hendak bercakap & diam. Kalau dia pandai...dgn mata sahaja saya boleh faham apa
maksud dia.
* Matang & cool dalam semua hal.
* Pegang tangan saya ketika berjalan & apa jua keadaan.
* Memahami waktu saya stress & menangis, saya perlukan orang yang tap ubun² saya &
berkata² sesuatu yang positif.
* Boleh lead saya dalam hal agama.
* Tahu untuk diam & tidak menganggu ketika saya menonton DVD. I hate ppl talking
while watching dvd.
* Ada hati yang baik & hati yang baik itu untuk saya
* Berterus terang & tidak main belakang
* Menjadi romantis kadang kala & tahu membuat surprise.
* Tidak mengongkong & tidak sms saya sepanjang waktu setiap hari.
* Tidak meninggalkan 63 miss call kerana saya tidak mengangkat telefon
* Dia perlu tahu apabila saya marah & merajuk, apa yang perlu dia buat.
* Tahu mengendalikan kewangan & berfikir tentang future. Mungkin dia juga fikir
future kami.
* Tahu akan minat saya... kegemaran saya, band kegemaran saya, pelakon kesukaan saya
& tidak menghina & mengejek itu semua.
* Appreciate the word love, relationship & commitment!

4 comments:

Nazim Masnawi said...

Good luck finding him on EARTH, Opie!

Anonymous said...

"...tidak main belakang."

Owh, fuck. I'm almost perfect. Almost!

Anonymous said...

wow! smp ke sini tag yg kwn aku buat. haha. cumanya lirik lagu yg diselit tu dah xde. :p

LangitBiroe said...

salam kenal..
eh udah nyampe ke malay.. :)
wah.. kalo ada cowox yang begitu aqoe juga mau dong.. :p