Wednesday, November 19, 2008

This One Guy

Suddenly the face of this one guy appear masa aku dengar lagu Damien Rice- Amie.
And masa aku tengah down, aku rasa nasihat yang terbaik akan datang dari dia.

Secara jujurnya, aku pernah suka this one guy yang aku panggil Bro.
Tapi dia tidak pernah tahu itu. Namun suka boleh bertukar menjadi respek dan tidak lebih daripada suka dan respek seorang adik terhadap abang.

Dan apabila dia mahu mendirikan rumahtangga aku bergurau kata "Your little sista frust". Dia jawab simple tapi cara dia... suruh aku cari surat dalam buku Mat Som dan baca ayat awalannya.

Jadi aku cari dan dapat. Dan dia dapat maksud yang aku cakap dengan balasan yang tepat.

Hari ini satu perasaan yang tak best datang. Gelap, kelam, sesak dan semua berunsur aura negatif dan seorang yang aku rasa boleh bagi aku tenang ialah Bro.

Jadi aku sms dia.. kata perlukan sedikit perkataan dari dia. Untuk tenang.
Dia jawab simple tapi menenangkan.

Suruh aku dengar satu lagu dan itu dose dia untuk tenang.
Terima kasih BRO.

No comments: