Wednesday, August 30, 2006

moment...

Khamis lalu hingga Ahad, aku berada di Jakarta. menghadiri 1 konser Crushbone.
Ada Gigi (huhuhu), Ratu & opening act by Ahli Fiqir. It was great & fun.
Pengisian 4 hari yang diisi dengan aktiviti² yang berfaedah termasuk aktiviti bershopping.

Sempat ke markas Gigi melihat shooting cover album tebaru Gigi, Pintu Sorga. Sempat makan2 petang & malam bersama Gigi. Thanks to Armand untuk nasi padangnya yah, Manto. Aku juga sempat ke markas Gigikit@ & membeli merchandise Gigi buat diri sendiri. Huhuhu bestnya.. ada beg, baju, mug, stickers. Huhuhu seronok. Sempat juga bertemu Piyu yang diintverview oleh majalah cek & ricek serta tv stesen. uuuhh.. i miss them all.

Alia nampaknya dah mabuk teh botol sekarang. Pertama kali diperkenalkan di menteng + nasi goreng gila, terus dia jatuh cinta. begitu jugak dengan Fiza. heheheh abis konser, langusng kita ke Menteng, makan Nasi goreng gila yah?

And performance oleh 3 artist tersebut.. best! Crowd indonesian nampakanya menerima Ahli Fiqir dengan baik. Siap nyanyi bareng yah? Angguk2 geleng2. Dan persembahan dari gigi... as usual.. superb. Aku jadi confuse masa tu, mana nak amik gambar, mana nak nyanyi bareng & mana nak lompat2. hahahahha... dan ternyata sekitar 300 kepinggambar Gigi dah aku snap. Ouhhh.. tak dilupakan gamabr2 ratu perform. Dan gambar ahli Fiqir. Good show guys!

Weh... tatkala pulang sewaktu di bandara, kayaknya air mata tumpah lagi yah. Khusus buat Tante Liza yang sangaaaat baik. Sangat baik! Makasih atas makanan & menghantar saya ke tempat yang mahu ditujui. And to all gigikit@...love u guys!

mau lagi dong ke jakarta!

6 comments:

Anonymous said...

"mau lagi dong ke jakarta!"

Maksud Opie, balik kampung lagi.

Nazim Masnawi said...

Anything Before Sunrise/Sunset-esque happened down there, Opie?

kulatkulat said...

bart, kampung opie kat kedah lah. ;p

imran- err... ada... of coz ada.... hahahahah perasan sendirian. oouhh.. stranger & someone's hubby is so interesting hahahahahha..

Nazri said...

"omeone's hubby is so interesting"?

I want to type 'FUCK YOU'

but then, you will just probably laugh as it were a joke.

So...

i'm speechless...

FUCK YOU anyway.

munkyprettyugly's life said...

jeles la ngan kakak...nak ikut gak len kali...dem dem...

alliyah said...

oh...sesungguhnya aku kangen skali saat2 di jakarta..teh botol..teh botol..hahaha..