Thursday, February 09, 2006

What A Week!

What a week... tu yang boleh aku katakan minggu ni.
Dari insiden best fren aku di awal minggu hinggalah ke insiden aku sendiri penghujung minggu ni...

Dan tema yang boleh diketengahkan pada minggu ini ialah KANTOI.
Ada orang kantoi depan mata, ada orang berjaya mengkantoikan partnernya betul2 depan mata. My fren, aku paham perasaan tu sebab been there. Masa tu aku rasa 1 City point leh namapak juraian ayaq mata aku. hahaha lawak. Sampai pakcik2 yang lalu lalang leh dtg nasihat aku suruh sabar. Hahaha tapi tu cerita dulu...

DAn aku harap, my best buddy leh sabar dengan dugaan yang melanda. Mungkin itu signal dear. Berpatah kepada yang benar mungkin?

For me, informasi kawan2 cukup membantu aku dalam situasi sekarang. Terima kasih nasi lemak... nanti leh bagi info lagi kat mak. Hahaha. Biarlah.. biarlah kalau itu adalah petunjuk. Aku harap boleh laluinya dengan tabah. Biarlah, biarlah kalau itu yang dia mau lalui. hak dia. Hak sah dia. Biarlah.

Siapa kata tak sakit hati. Ada...sakit. tapi hanya boleh sabaq..kan? Tak paham dengan takdir yang melanda. tapi mungkin ada hikmah di celah kehidupan. Hikmah yang hanya Tuhan boleh bagi & tunjukkan. Kita, mungkin hanya boleh berusaha & berdoa....

For my another fren here, i am happy for u bila dapat apa yang dihajatkan. Bukan setakat dapat contact tu, siap dapat rama2 comel lak tu. happy..happy for you. hhahhaha.. jangan tunggu lama2. USIA KITA dah meningkat.. hahahah.Ok?

Well... for my dearest best best buddies out there...i am always for you all. Mah, aku tahu ko sakit dengan keadaan sekarang. Sabar jelah.. Jc & Mimi, i am always there for u, no matter what. Dea, happy tgk dea happy skang.... and Wina, cepat2 dapat baby, kitorang nak jadi auntie K.. love u all!

Mungkin aku ak patut sakit hati dengan keadaan sekarang. Sebab benda ni aku tempah dari awal. bak kata Jc, kita ada curse dalam relationship. Pimai pimai tang tu gak. Aku harap lepas ni aku tak jumpa dah dengan sewaktu dengannya. dah penat aku layan lelah ni. Dah penat aku jalan benda yang sama. Dah letih aku makan hati. LETIH. kalau dia tahu aku sincere.. dia patut tau apa yang dia perlu buat... kan?

6 comments:

Anonymous said...

samabarmarlamachemesomofimiamayemesumumamaimitumuamadamalahmahdumugamaanman.

Hahahahahahahahahahahaha!

USIA kita makin meningkat? Aku muda lagi...cuma...si dia je la dah tua, bukan 20-s, hahaha.

Ops, jangan kau promot blog ko kat Iefa! Tak kire berapa umur, aku tetap suke die (dan plus: dia suka aku gak! Wahahaha). Hehe...

Oke, moga-moga minggu depan bawak cerita bahagia buat che sofie. MNG & Zara tu tunggu dulu ek...

Anonymous said...

OP, this will sound cliche but other than this wouldn't be apropriated, SABAR. Dalam Godfather, Hyman Rooth cakap, "I did not asked who did it, I didn't cry for it. This is the life I choosed, good or bad, there goes in one and I know, it's just a matter of time". I think you aware of the dark part on the option you made arelier, didn't you?. Don't ask why and how.

"Nazmarimi,amakumupunmuntamahumumamacammanamananakmakgumunamanabamahamasamapemelikmiknimi. Hamahamahamahama. Demaahma, komojamanganmanakmaekmesenmelamagimilama. Hamabismilamalamakomorangmang"

Ngu-Yen said...


sofea...terima kasih jd peneman ako
only GOD knows why..
signal..cursing

Anonymous said...

jap yerr.. op... : utk nazri ngan bart!!!
komorangmang jangan imingatmat korang temeremesamangngatmat...
kamulumu kimiteme omoranbgmang camakapmap lamujumu mestimi komorangmang takmak damapapatmat tangmangkapmap..
hehehhehe...
op ... op jgn sedih sangat nnt kite pun sedih gak....

lanhijau said...

I just happened to browse through. I sensed your sadness. But remember this (Ramona Rahman said this in the movie Fenomena)

"Jangan terlalu runsing dengan masalah hari ini hingga terlupa akan kebahagian hari esok. Mungkin esok tuhan hadirkan kegembiraan sebagai hadiah bagi ketabahan kita hari ini."

I don't know whether you are going to read this. But if you do, great. If you don't, it's ok.

Anonymous said...

dea...

hemehemeheme...

wutmutemevermer.........

kahmahkahmahkahmahkahmah!