Wednesday, February 08, 2006

yahuuuu

Yahoo..isu HYPe 56 dah selesai dihabiskan.... selamat sekejap...

Semalam masa aku ngah duduk dalam kereta, aku terpk benda ni.. tentang suka & tak suka:

Tak Suka: (yang aku tak suka)
1) Tunggu (samada menunggu @ ditunggu..memang tak suka)
2) Migrain
3) Kopi
4) Tengok ulaq
5) Stress kerja
6) selebriti wat kurang ajar @ kerek
7) Perang
8) Cerita hantu @ bunuh membunuh
9) Emo
10) Kena tipu.... (bongok)

Suka

1) Angelina Jolie
2) M.Nasir
3) Dewa Budjana
hahahahhahahahahahhahah
4) bau minyak petrol
5) Bau baju lepas kena seterika
6) Ermmm.. dipanggil honey
7) Bau lelaki yang aku suka (hahahahah)
8) Lawak jenaka
9) Lepak ngan sucias
10)Bunga lili putih
11)Kucing & hamster
12)Nonton Film
13)MUuuuuuuuuuuziiiiiik

2 comments:

Ngu-Yen said...


dear..im agreed

tak suka:
10) Kena tipu.... (bongok)

rasa cam bodoh giler percaya ngan org yang kita percaya...trusted no one!!!!


suka:
7) Bau lelaki yang aku suka (hahahahah)

memang tat smell can healing pain:)
feel so guud


tapi peliknyer ko suka nie--->
4) bau minyak petrol

aku nak tambah list aku kat ko aku SUKA banget ko sofea :)

luv;
jess

faizalmukhtar said...

apsal M.Nasir tu nombor dua..??

;p