Wednesday, March 08, 2006

akhirnya...

akhirnya boleh juga aku masuk blog & create new post...sesudah sekian lama dok mencuba...
februari & mac, punya banyak cerita...Banyak.

Tidak mahu mengenang yang pahit, biarlah yang manis2 aja yang duduk di tepi2 aku.
Februari lalu, aku ke bangkok menghadiri konsert 50 cent. 50 cent yo! Heheheh, new experience coz aku tak pernah pulak melibatkan diri dalam konsert2 hip hop & rap ni. Crowdnya ramai banget & the girls ....wauuuu.. so HOT! Cuci mata habis siapa yang pergi. Sebelum konsert, kami para wartawan diberi session untuk menemuramah 5 kupang ni untuk 15 minit....
Sessi ber-shopping lebih hangat dari sessi konsert. hahaha... gila aku shopping rasanya... dengan 7 buah beg ....baju & benda2 lain... lenguh betul aku berjalan. Thanks to Melody yang sanggup layan lerenah aku bershopping...

Mac.... cerita nya lain pula....

3 comments:

Anonymous said...

Yeay! Dapat nombor satu. Satu. Welkem bek opie.

Anonymous said...

Aye, Scottish boy always the first ehhh. One day, we should write a book about sharing together eh, ZAFER!

"biarlah yang manis2 aja yang duduk di tepi2 aku."

Hehehehehehehehehehe. Tepi sebelah kiri kan OP? Kan?

Anonymous said...

opie..awat hang tak post komen show m.nasir kt planet?kasi cerita la..