Wednesday, July 26, 2006

serotonin dah menurun

err... takde mood betul nak buat artikel. tinggallagi 2 artikel setengah yang harus kerjakan. 1 pasal siti & lagi 1 pasal hero2 bola pojaan ku... huhuhu OUH zizou.. (tiba2)

Aku rasa lately semangat nak buat kerja cepat dah hilang sikit. Ini mungkin kerana kepenatan badan yang rasanya dah tak terbawa dek badan yang berisi ini. Huhuhu . Banyak betul aktiviti yang dibuat. Dan lately aku rasa hormon serotonin aku dah menurun. Heheh aku baru buat pasal sains dalam cinta ni. So dah dapat belajar sikit2.
Serotonin merupakan 1 chemical untuk mengerakkan rasa cinta. malah ianya merupakann most important chemical untuk cinta. Hmm... rasanya dah turun hormon tu. Jiwa jiwa betul!

Semalam pergi cover pussy cat dolls punya konsert. Mula2 budak2 yang menonton ni jerit pussy cat, pussy cat..pastu dah letih diorang jerit Pussy je pulak. Hahahah lucah betul. Tapi memang patut dengan kemampuan si PCD ni berpakaian. Tiba2 rasa macam tak nak makan nasi setahun. tapi lepas show, kitorang bantai pi makan nasi ngan tomyam kat pantai dalam.. Apa citer?

yang herannya, apasal lah si PCD yang seksi ni lepas malsuk Mesia. Apsal band2 rock tak lepas? Aku tak kata PCD ni tak bagus, energy dioran bagus...vocal nicole pun boleh tahan... tapi aku nak yang ROCK. Boleh? Kasi masuk aaaa Mesia.

Aksi menunggu si seksi naik pentas...


takut tak? takut tak? Hehehe...


sejam lebih menunggu.. bosan gak. tapi aku suka gambar ni coz nampak kurus sikit. Hahaha

2 comments:

Anonymous said...

pertama

Seeking Solace said...

Takda gambar pcd ke? :)