Wednesday, February 07, 2007

janggut rupanya

hehehe macam kelakar je nak tulis post kali ni. tapi rasa macam nak tulis juga.

Aku baru sedar perkara ini pagi tadi. Hmmm.. selepas bersembang telefon dengan seseorang pagi tadi. Hehehe.. baru aku sedar.

Kalau orang tanya "Opie suka lelaki yang macamana?" Opie jawab "Aku suka yang tinggi, rambut panjang, boleh main gitar". itu jawapan pantas yang boleh aku berikan.

Tapi rupanya semua tu kurang tepat. Bila diingat² kembali...rupanya semua lelaki yang aku suka... semuanya berjanggut. Ini dalam konteks yang suci & ikhlas ye. Tanpa ada lencongan ke konteks² yang di luar kesucian. Aku lebih tertarik kepada lelaki yang berjanggut rupanya. hahahah...

Ok. name it.. M.Nasir..ada janggut. Joe Wings.. janggut siap color lagi. Err. Kieth Urban, Piyu, Lukman Sardi, Johnny Depp,Mister Gudang.. even my ex pun ada janggut. hahaha. Rupanya key word dia adalah janggut! Rupa²nya!

3 comments:

tapai said...

Hai! Nama saya Jigo. Saya pun ada janggut, untuk makluman dan perhatian puan.

Terima kasih!

Anonymous said...

err..cik opie suka kambing tak?klu suka..mmg sah la tu!:)

Amiruddin Karim said...

Keith Urban ada janggut ke? Semalam Nicole cakap takde..

*memandai-mandai ni namanya*