Wednesday, February 07, 2007

pernah tak (dua)

PErnah tak apabila anda berhadapan dengan orang yang anda suka... sepatah perkataan pun tidak boleh keluar dari mulut anda. Tidak juga senyuman yang ikhlas. Walhal. Itu adalah orang yang anda paling suka. Dan mungkin ada imaginasi dengannya.

PErnah tak bila orang yang anda suka bertanya pada anda "dah nak balik?" dan anda jawab "ha" (haaa sahaja!).. dengan senyuman & bila lepas moment itu anda menyesal & menyalahkan diri. "kenapalah tidak boleh bersuara walau sepatah perkataan yang proper".

Ini yang saya alami semalam apabila melintasi, melalui, berhadapan, berselisih dengan orang ke-2 yang saya suka & orang pertama yang ada imaginasi dengannya. Hahaha tak salah manusia berimaginasi liar sekali sekala. Kan?

Pernah tak apabila orang yang anda suka MACAM nak salam dengan anda.. dan anda hanya mampu... pegang kerusi & buat² tak tahu.

Bodoh betul aku ini!

2 comments:

Tuan Rumah said...

Pernah! Pernah! Dan tahu perasaan itu! Dan lagi.. pernah jugak tengok sorang pompuan ni, menggeletar kaki tangan sambil pegang kerusi kuat2 masa sorang abang ni berkira2 nak bersalaman dengannya. Mungkin perempuan tu... dia... agaknya dia suka sangat dengan kerusi tu. Pernah kan? kalau kita suka sangat dengan sesuatu benda tu, bila kita dapat beli @ orang hadiahkan kita benda tu, kita rasa cam menggeletar kaki tangan. Hahahahaha!

Anonymous said...

Pernah.... lagi kuat menggeletar bila kita tau kita takde harapan ngn dia.