Wednesday, December 07, 2005

Antara Jen & Angelina


Tajuk yang common & agaknya dah basi...
Tapi lately aku suka betul tengok gambar si Angelina (my angel) & Brad...
Seperti melihat Brad Pitt di alam dia sebenar.
Macam dia dah jumpa apa yang dia nak selama ini..

Perkara ini dah dibincangkan oleh aku & Nina juga aku & Bart.
Aku tanya pendapat mereka tentang siapa Brad Pitt sekarang ni.
Either dia buat semua tu sebab dia dah jumpa The One @ sebab dia tgh in love?
Pada aku may be dia dah jumpa The One & dengan ini dia rela hati buat semua yang dia mahu buat,
buat Angel. Dia dah mula ikut jejak Angelina utk beramal. Dia jaga anak2 Angelina & dia dah berpakaian sempoi tak macam dulu.. Well aku suka imej Brad Pitt yang santai sekarang ni. Cam relaks abis.

Betul ke ada lelaki yang akan berubah (ke arah baik) bila jumpa sumbody yang dia rasa The One.
Wujud tak benda tu? Couldnt answer. Coz i didnt find one.

Aku tak cakap Jennifer tu tak best. Aku suka lakonan dia dalam Friends & Good Girl.
Aku rasa dia sempoi. Cuma pengaruh anak orang kaya & glam tu.
Pengaruh nak nampak cantik sepanjang masa.
Tapi sapa tak suka benda cantik kan? aku suka rambut Jen especially & perangai tergagai dia tu.
But for me..for me k... takde sapa leh lawan kesempoian Angelina. cara dia bawa diri dia..relaks abis

I wish I could find my Brad Pitt...

3 comments:

Ngu-Yen said...



go go angelina!i love both ofthem,
adorable mr & mrs smith
"Do I need to defend that I’m a decent woman?"

Nazim Masnawi said...

"The idea that marriage has to be for all time; that, I don't understand." - Brad Pitt.

kulatkulat said...

hhehe..brad pitt said that...?
eventhough i never yet found my brad pit... but i finally have found my BART... hehehe