Wednesday, December 28, 2005

terima kasih...hari lahir

hohohoho...
i wanna thanks for all the wishes via text, call, frenster message, email. makasih yah teman² kerana mengingati hari kelahiranku. ternyata tahun ini agak berlainan kerana pada hari lahir aku, aku terpaksa ke Penang atas dasar kerja.
Thanks again untuk the wishes & present. Aku dapat almost 70 wishes from all my frens dr sekolah rendah hinggalah ke MMU. Mekasih. Terharu.

For my birthday yang ke 26 ini, aku dapat present dr Jesse, my best buddy...Jesse bagi aku handbag red cherry yang sangat cute. De'a also my best buddy pula bagi beg jugak. Beg bulu2 color putih yang cute. Dea, pa'e, nasrul & kak ti datang ke rumah aku malam birthday aku at about kul 12 lebe. Kitorang celebrate kat restoran rumah aku.De'a bawakan kek coklat yang sedap. Hehehe..mekasih darling. (selalunya pak ngah & jesse yang akan muncul depan rumah tepat 12 malam)

malam birthday tu juga aku dapat kiriman bunga ke rumah aku di selayang. A big bouquet of white lilies yang sangat cantik. Bila abang tu suruh aku sign atas kertas tu, sempat lagi aku tanya...dari mana. Abang tu cakap dr PJ. hati aku dah berdebar²....siapa yang sudi antar sampai rumah ni. Siapa yang ingat aku nye alamat rumah ni... abang tu cakap lagi sekali..'ada kad kat dalam tu, bacalah'. Ternyata bukan orang yang aku harapkan. Hanya persamaan pada tempat. Tapi bukan MR.R. Apa pun aku berterima kasih kepada En. A yang sudi menghantar bunga kesukaan aku tu. Mungkin dia ingat lagi. Mekasih.

Malam birthday tu juga banyak sms yang masuk yg ada aku tak sempat jawab. Sorry kengkawan. Kedai top up lak tutup malam tu... mekasih sangat2..

Birthday wishes:-
First person: Jimmy penang... jimmy bagi ucapan birthday seminggu sebelum birthday. then bridget planet hollywood...
First present: Jesse, jesse kasi beg. mekasih darling
First kiss: form my mum. My mum & adik kasi under garment. I love u both. Mekasih ma sebab lahirkan kakak kat dunia ni. walaupun nakal tapi tetap nak jadi anak yang berjasa.
First person sms with the word honey: bart lah
First person to call b4 midnite: Zafer
The person sms at 12 midnite: Reza....
The person yang mistaken aku nye umur: nazri & en. amin (apadaaa....)
first person to wish in the morning; Nina
Last wish so far...: Leila

To my frens.. dea, anim, wina, jesse, mimi, aris, nazri, bart, alia, liz, ipan & awok, fariz, kamil, zafer, ezli, ayor, nina, kak nadia & abang, kecek, pak ngah, nasrul, pa'e & semua... thank you..... thank you dr hati...

Tahun depan jumpa lagi.

2 comments:

Anonymous said...

Hehehehehe.

faizalmukhtar said...

alamak! kawe lupo haghi jadimu...?!

~ ;(