Wednesday, November 09, 2005

At last.... & Radja

At last today... aku dpt juga news bout him. He is alive & still breathing. Hehehe. He went sumwhere for raya (and perhaps having fun all the way) & aku kat kl ni sedih ingatkan sumthing happen. Poor me. At last today... dah dapat news dr dia sendiri.. Alhamdulillah, semuanya selamat! (i am sick of myself keep on posting bout feeling & bout him... but this is where i can express all the stupid things... poor me again).

Radja, a nu group from Jakarta came to Malaysia for promotion. Aku & Alia serta Maliah Kosmo sempat menemuramah mereka di Hartamas Square, malam tadi. bertantakan tentang copycat Armand on his performance & vokal approach, nampakya Ian (vokalis) lambat untuk menjawab. Nyata jawabnya dia mengidolakan Armand hingga terbawa dalam persembahan serta nyanyian (mcmana tu?)... Dia nyata sangat menyanjungi t'jawab Armand sebagai seorang penyanyi & selebriti... dengar tu anak2 GIGIKITA. We all do love armand & Gigi, aite? Kalau bagi aku sebagai pendengar, aku belum lagi mendalami secara JUJUR album mereka. tetapi kedengaran sepintas lalu, album ini sangat easy listening & muziknya kurang 'berisi'... agak kosong. Mungkin percubaan langkah baru ke dunia nyanyian. usaha keras lagi, radja!

No comments: