Tuesday, November 08, 2005

here me...

here i am... back in my lovely room in TLM..
i love my room.. the smell of my room... the colors of my room (which been painted by me, dea & anim)... i love the privacy in my my room... and the memories IN my room...

Being abl to be alone here... keep me wondering & flashing back all the tragedies happened lately...Hidup perlu ada cabaran. Baru ada kick kan? Tapi lately mcm dah lemah menghadapisedikit permasalahan dalam hidup. macam dah lemah semangat & letih. I cnt help but wonder...have i done any mistakes lately. To U, to all.. and may be ini balasan sementara.
But perhaps all the permalsahan ini buat aku berfikir & melakukan yg aku terlalai.

Satu pohon aku- Ya Allah...tabahkan hati aku & jangan buat aku lalai terhadap-MU

1 comment:

faizalmukhtar said...

biasa la tu : dah nama manusia.

so,kalau dah ada problem... ada cabaran... ada struggle sikit, kan dah jadi fitrah dah semua tu kan?

(cuba dengar lagu sifu ngan Kembara ... 'Perjuangan')