Tuesday, November 01, 2005

Welcome To Blogspot, Kulatkulat

hai all..blogger...
It's me kulatkulat. B4 this, aku gunakan blog versi lain... tapi diatas sebab2 yang tidak dapat dielakkan, nampaknya aku harus akur dan bertukar ke blogspot. In fact all my frens were touturing me biut using blogspot as our blog area. And..here i am... be one of the blogspot member...
Nampaknya aku memulakan blog aku ini dengan suasana raya. Nak kata happy tak juga coz aku berhadapan dengan kehilangan (which is 2 of org terdekat meninggal dunia), kehilangan sementara & beberapa perkara yang memang agak menggangu sedikit perjalanan kerja. Tapi bak kata faizalmukhtar.... musibah yang datang b4 raya ini mengajar kita & mungkin kedatangan raya akan menukarkan suasana sedih dengan keriangan. I hope so!

So... camnilah, aku akan cuba menjalani hidup iniseceria mungkin kerana moga dengan keceriaan aku akan menceriakan orang lain. Penyesalan menyebut beberapa perkara & soalan bodoh buat seseorang minggu lepas buat aku lebih berhati2 dalam berkata2. Words do kill! Dan aku harap ada pengampunan di situ...walaupun nampaknya tak berhasil...

Isk..isk.... menulis dengan laju tanpa memperkenalkan diri...
Well... i used to be known as KULATKULAT... thats my virtual name... & nice to meet all the blogspot blogger. HAI..(adake org baca nih..isk perasan lak ) hehehhe.....

JUMPA LAGI...
selamat hari raya

No comments: