Sunday, November 20, 2005

musibah & hikmah

Berawal dengan Syawal yang mulia, banyak peristiwa yang terjadi dalam bulan ini. Banyak hikmah & sesuatu yang tersirat nampaknya dah semakin tersurat. Kehendak ingin tahu & mahu terus tahu membuatkan aku perlu berdepan dengan risiko dalam apa jua keadaan.

Minggu lalu, 1 rahsia terbongkar & Alhamdulillah aku tabah menghadapinya. Mungkin ada hikmah di sebalik kejadian, dan aku harap aku terus tabah dengan dugaan yang berulang ini. Mungkin selepas pembongakran, manusia bisa jadi lagi sweet kan? ;)

Jumaat lalu, accident di area rumah. hasilnya..kereta aku tersadai di workshop hinggalah rabu ini. Ya Allah, rasa patah kaki sangat. Macamana nak pi kerja, mcmana nak pi dating (heheheh). Sian kat kereta kau kerana luka. Bodoh nye orang, pergi langgar kereta aku. Out of nowhere motor bodoh tu datang. hasilnya, side mirror aku pecah, kereta aku pedih kena scratch. dahla musim hujan, lagi pdih lah da kena air. Sian keta aku......

Setiap kejadian ada hikmah kan? sabar jelah

2 comments:

Ahmad Faiz Besah said...

Belajar bagaimana blog anda menjadi sumber pendapatan

faizalmukhtar said...

sarat pengajaran nampaknya tulisan kali ni kan?

senyum terus! ; )